Смілянський форум

Ласкаво просимо

* Погода 
* Правила   * Учасники
* Вхід   * Реєстрація
Об'яви форума

Смілянський форум засвідчує свою підтримку українському народу. Ми засуджуємо дії російської влади, що нахабно ввела свої збройні сили на територію України.
Ми єдина, незалежна держава і вторгнення на нашу територію - це порушення суверенності України.
Слава Україні !


Сьогодні: 17 Вересня, 2019 8:04

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 3 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: смерть фізичної культури
ПовідомленняДодано: 11 Квітня, 2012 19:01 
Офлайн
Постійний житель
Постійний житель
Аватар користувача

З нами з: 01 Червня, 2009 21:06
Повідомлення: 133
Репутація: 8
Смерть фізичної культури, або шлях до здоров’я.

З 1972 року я працюю в системі «Фізична культура і спорт», у школах вчителем фізичного виховання, а в дитячих садочках - інструктором з фізкультури. З 1988 року я працюю з дітьми за своєю авторською програмою.

Я вирішив викласти свою думку з питань рівня здоров’я наших дітей і, як наслідок цього, смерті на заняттях фізичною культурою, зменшенням, відміною нормативів, бігу на уроках фізкультури і взагалі фізичних навантажень, оцінок, заміни уроків фізкультури розвагами або видами спорту після уроків, медичних оглядів і т. д.

Я вважаю, що від таких нововведень, вже помре важко хвора фізична культура, функціонально слабких дітей стане ще більше і тоді потрібно буде відміняти не тільки біг, а вже і ходьбу.
Таке відбувається тому, що за здоров’я дітей і не тільки дітей, і не тільки здоров’я у нас ніхто не відповідає.

Сучасна дитина вимушена відвідувати навчальні заклади. За час перебування дитини в навчальних закладах педагоги і медичні працівники не відповідають за функціональний стан, фізичний розвиток, а, значить, і за кількість здоров’я дитини, а відповідають за травматизм і, звичайно, смерть під час занять фізичними вправами в навчальних закладах.
Щоб ніхто не відповідав і легше працювалося, звичайно, легше заборонити, відмінити або перетворити фізичну культуру на культуру в «сюсю-сяся», післяурочні заняття спортивним шоу- бізнесом за батьківські кошти.

Наші діти виховуються на прикладі дорослих. У нашій країні кожен третій дорослий має зайву вагу і підвищений тиск, смертність від серцево - судинних захворювань у 2009 році становила 67%. Цифри є показником, наслідком ставленням людей до фізичної культури як складової частини загальної культуры, способу життя. В таких дорослих (я не бачу різниці між педагогами, батьками і чиновниками) діти є продовжувачами їхнього малорухомого способу життя, неправильного харчування, переїдання, шкідливих звичок, ставленням до свого здоров’я.

Головним тестом - показником роботи серцево - судинної системи, працездатності, витривалості організму, кількості здоров’я, звичайно, є тривалі фізичні навантаження.

Хто ж повинен усе це робити, контролювати і відповідати за здоров’я дітей?
Багато розмов точиться про те, що лікарів, медичних сестер не вистачає і немає кому робити медичні огляди дітей, проби Руф’є і допускати дітей до занять фізичною культурою.
.
Учителі фізичної культури так, як і лікарі, три роки вивчали фізіологію, анатомію, біохімію, після чого спеціалізація: учителі вчаться слабких і хворих дітей робити здоровими, а майбутніх лікарів вчать лікувати хворих.
Учитель повинен на уроках фізичної культури вимірювати пульс у дітей і таким шляхом контролювати навантаження і самопочуття дітей на уроках.
Учитель, як мінімум, має можливість два рази в тиждень бачити дітей на заняттях, і тому він набагато краще знає про їхнє самопочуття, ніж медичні працівники.
Вважаю, що при певних умовах більшість учителів фізкультури разом з зацікавленими класоводами і класними керівниками може на початку навчального року приймати у дітей пробу Руф’є, або подібні тести, а результати передавати тим, хто має право визначати дітей по групах, підписувати, ставити печатку.
Медичні працівники в навчальних закладах ведуть документацію, слідкують за щепленням, мажуть дітей йодом і зеленкою, на перервах годують дітей ліками (наркотиками), до яких вони звикають і стають від них все більше залежними і мають імунітет від цього все слабший, про який усі так багато говорять.
За моїми особистими спостереженнями найослабленішими, хворобливими, є діти медичних працівників, педагогів і не бідних батьків.
Мені траплялося читати статистику, що більше за всіх хворіють медичні працівники, і я вважаю, що кількість лікарень, і лікарів у навчальних закладах на здоров'я дітей не впливає і від їх кількості дітей здорових більше не стане.

Під час трагічних випадків на уроках, (і не лише фізкультури), а також на різних змаганнях, серед дітей і дорослих смерть від серцевої недостатності наступає, в основному, незалежно від того, присутній лікар чи ні.

Діти дорослішають, проходячи через систему навчання в дитячих садочках, школах і т.д. Ні для кого не є секретом, що протягом навчання збільшується кількість хворих дітей. До закінчення навчання здорових дітей майже не залишається. Платою за навчання у сучасних навчальних закладах, є здоров’я дітей. Розгортається і набуває сили демографічна трагедія нації, згасання життєздатності народу від покоління до покоління.
Впевнений, що більшість дітей має захворювання тому, що їхнім фізичним вихованням ніхто не займається. Вони виростають кволими, безвольними, із шкідливими звичками. А хвороби - це наслідок, закономірність, відплата природи за порушення її законів. Випадковостей тут не буває. В усіх хворобах і смертях є логічна закономірність. Передчасна, рання смертність організму - це своєрідний захист природи від неправильного способу життя. Що робити? Вихід єдиний: треба боротися не з хворобами, а з причинами, які призводять до хвороб.

Причиною смерті дітей на уроках фізкультури є відсутність ефективного фізичного виховання у нашій країні, через це передчасно помирають і дорослі.
Фізична культура повинна бути лікувальною, профілактичною, а виходить практично – «шарою» для «галочки».
Мені багато разів доводилось бачити, як діти падали, втрачаючи свідомість на лінійках, можливо, десь і помирають, то що винна лінійка? Більші навантаження організм дитини може отримати, наприклад, піднімаючись східцями на поверхи у навчальних закладах, ніж на фізкультурі, і дитина може померти, то, виходить, що винуватцями смерті повинні стати східці або непрацюючий ліфт.
Зараз заборонили на уроках фізкультури дітям бігати, внаслідок цього через деякий час доведеться забороняти і ходити. Заборонити дітям рухатися легше, ніж заборонити курити, пити, нюхати, колотися і т.п. За рік на автомобільних дорогах померло 162 дитини, і всім відомо, скільки людей помирає і стає каліками, але ніхто не відміняє автомобільний транспорт.

А зараз спробую пояснити, чому такі слабкі і хворобливі наші діти.
Усім відомо, що все вирішують кадри і незамінних людей немає.
Згідно ст. 27 п. 6 Закона «Про дошкільну освіту» фізичним вихованням дітей у дитячому садочку повинен займатися інструктор з фізкультури. У ст. 30 п.6 сказано, що педагогічне навантаження складає 30 годин на тиждень. У діючому зараз Наказі Міністерства освіти СССР № 167 від 31. 08. 1987р. сказано, що на 0,25 ставки інструктор працює з двома групами дітей. Відпустка інструкторам з фізкультури передбачається не як педагогам, а як робітникам з ненормованим робочим днем.(36 днів). Заробітна плата такого педагога в садочку приблизно на 12% менше, ніж у педагогів. Інструктор з фізкультури не має право, піти на пенсію за вислугою років. При переході учителя фізкультури із школи на роботу в дитячий садочок на посаду інструктора з фізкультури враховується лише педагогічний стаж. Шкільна категорія, звання не враховуються і починати працювати доводиться з нуля, як молодому спеціалісту. Те ж саме при переході у школу. Таку посаду у дитячому садочку я називаю «недороблений державою педагог». Більшого приниження, дискримінаціі з боку держави для працівників фізичного виховання, працюючих з дітьми в дитячих садочках, важко придумати. А з цього усе лише починається.

Вирішити цю проблему можливо лише змінивши систему, а без цього, все одно, що візка ставити попереду коняки. Система освіти тримається на педагогах, безпосередньо працюючих з дітьми, це вихователі та учителі. Є приказка: «Один з сошкою, семеро з ложкою».

Керівників з ложкою стає все більше, які заважають, забирають час, відволікають педагогів від праці з дітьми. Тому показником праці педагогів і навчальних закладів є не діти, а написання різних паперів, участь у виставках, конкурсах, різних показухах, а переатестація для більшості педагогів перетворюється майже на написання для когось наукової праці. А кількість коштів, вчасно зібраних з батьків, це вже показник у роботі.

Заробітну плату педагог «отримує» за диплом, категорію, звання, стаж і час перебування на робочому місці. І, як результат, у вихователів не вистачає часу, здоров’я, бажання, мотиваціі працювати з дітьми. Працюють педагоги на своїх керівників, від яких усе залежить. Як керують, так і працюють. Якщо немає такого показника, як діти, немає мотивації, то неможливо змусити педагога працювати на кінцевий результат, його можна лише заставити створювати видимість роботи.

Якщо в садочку дитина розумна і здорова, то за це педагогу більше не заплатять, а якщо кволі та хворі, то це вигідно. Тому збільшується в Україні кількість пільгових груп і садочків. За хворих дітей більш платять вихователю, помічнику вихователя, відпустка більша на два тижні, на ставку потрібно працювати не 30годин, а 24, на групі два постійнівихователі, в групі дітей удвічі менше, ніж у звичайних групах.

Для цього проводиться спеціальна робота з батьками, щоб вони погодилися з тими діагнозами, які їхнім дітям напишуть в обмін на те, що вони не будуть тоді платити за хворих дітей у садочку. ДНЗ вигідно виконувати план по «діто-днях»: - дитина не ходить у садочок, а можна відмітити, що ходить. Вигідно усім працівникам садочка. За малої кількості дітей організовується більше таких груп і садочків
Для будь - якого ДНЗ відкриття таких «халявних» груп є великим досягненням, а ще більшим досягненням є те, коли увесь садочок стає оздоровчим.Чиновники всіх рівнів з радістю рапортують, як вони дбають про хворих дітей, збільшуючи кількість таких груп і садочків. Я вважаю, що це є однією з причин недостатності дитячих місць у садочках.
Найпопулярніші групи логопедичні, ортопедичні і т. д. У садочках почали масово вводити посади вчителів – логопедів, психологів, соціальних педагогів. Якщо є посада, то повинні бути й діти для них.
Після того, як діти переходять у школу, групи не закриваються, на їх місце потрібні нові хворі діти, а якщо їх немає, то будуть. І так по спіралі.
На мою думку порушується законодавство в Смілі. В ДНЗ немає посад інструкторів з фізкультури. Оптимізація на фізкультурі.
Звичайно, такі «халявні» групи комплектуються із фізично слабких дітей. Звичайні групи; це діти різного фізичного розвитку, а якщо збираються в одну групу слабкі, хворобливі діти, то це вже назавжди, бо немає здоровіших дітей, немає на кого рівнятися, немає з кого брати приклад, за ким тягнутися й розвиватися.
Також відбувається кодування батьків і дітей на неповноцінність, хворобливість їхніх дітей.
Наприклад, якщо в логопедичній групі зібралися діти, які погано вимовляють літеру «А» і діти , які поки що не вміють вимовляти літеру «Б», то спілкуючись у групі, вони вже не будуть вимовляти «АБ», а діти, які добре розмовляли, починають у них учитися неправильно вимовляти букви, слова.

Слабкі, хворобливі, з вадами мови діти тому, що з ними не займаються їхнім фізичним розвитком. У першу чергу, у них слабка, не розвинута серцево - судинна система, система дихання, вони не бігають, мало розмовляють голосно, їм і сміятися не можна.
Ходити діти повинні з закритими ротами, ніби набравши в рот води. Усе робиться, щоб діти мало рухалися і, як покарання, багато їли, а фізично не попрацювавши, вони не хочуть спати, внаслідок цього відбувається знущання з дітей.
Державі пільгові групи обходяться приблизно мінімум у два – три рази дорожче. Чиновники й педагоги для цього докладають максимум зусиль, щоб відкривати такі групи і садочки, і тому в містах кожна третя така групи. Якщо в садочку є звичайні і халявні групи, то це ділить вихователів і навчальні заклади на «білих і сірих».

Кадри вирішують усе і незамінних людей немає.
У таких умовах дбати про здоров’я дітей - це суспільно корисна праця - можуть практично лише тільки ті педагоги, які самі займаються фізичною культурою і можуть бути прикладом для дітей і дорослих протягом якогось часу, поки їх колеги, «не заклюють».
Турбота про здоров’я дітей у нас вимірюється травматизмом і вкладеними коштами в харчування. І називається це, здоров’язберігаючими технологіями.

Більшість навчальних закладів практично стали приватними за державний кошт, а різниця між ними в тому, що приватним потрібно за все платити а за, так звані, державні, платить бюджет, і залишається з батьків збирати кількість "добровільних" спонсорських коштів залежно від апетиту керівників навчальних закладів та педагогів.

У зв’язку з розвитком науково - технічного прогресу і зміною умов життя вчені ще в радянські часи установили, що з початком систематичних занять дітей у школі, їх добова рухова активність зменшується на 50%, але потреба в рухах ще задовольняється. По мірі переходу із класу в клас, рівень рухової активності швидко знижується. При цьому 82-85% денного часу більшість учнів знаходяться в статичному положенні.
Довільна рухова активность у них дорівнює 16-19%, а на організовані форми фізичного виховання припадає лише 1-3%.
Уроки фізичної культури лише частково поповнюють нестачу рухів - біля 40% добової потреби, або 11% тижневої.
Заведено вважати, що об,єм рухової активності школярів повинен складати 7-12 годин на тижденьв. Все це рекомендації.
Відомий фізіолог І.Павлов писав: «Усі закони виховання і розвитку повинні бути основані на фізіології».
Я вважаю, що наші діти можуть бути здоровими лише за умови впливу на них нових фізіологічно обгрунтованих програм, методів, заходів і головне - відповідальності керівників усіх рівнів за здоров’я дітей. Я вважаю, що реформування освіти без виборів керівників навчальних закладів неможливе, їх повинні вибирати педагоги колективу, батьки, якщо джерелом влади є народ, але це окрема тема.
Практично у навчальних закладах лише учитель фізичної культури зацікавлений в тому, щоб діти достатньо рухалися, навчання з усіх інших предметів проходять за партами сидячи, лежачи, скрюченими, згорбленими, які пишуть і читають носами протягом 40 і більше годин тільки у школі. Учителі на це не звертають увагу, тому що самі ведуть такий же скрючений малорухомий спосіб життя.
У початковій школі уроки фізкультури з дітьми, в основному проводять классоводи і не бажають віддавати свої години учителям фізкультури. Тому з уроками фізкультури учитель початкової школи може мати почасове навантаження на ставку і можливість з дітьми дописувати, дочитувати, готуватися до свят.
Прийом нормативів на уроках фізичної культури - це показник роботи учителя, а для дітей - стимул до занять з фізичного вдосконалення, показник здоров’я дитини.
Відомо, що «терпіння і труд будь - який камінь перетруть». Для того, щоб навчитися читати, потрібно читати, для того, щоб навчитися писати, потрібно писати, щоб малювати, потрібно малювати, щоб танцювати, потрібно танцювати, а для того, щоб бути здоровим і виконувати нормативи фізичної підготовки, потрібно також витрачати час і багато працювати.
Відкрию велику таємницю: учитель фізичної культури також задає дітям домашні завдання і про це робить відмітку у класному журналі. Шановні батьки, ваші діти виконують такі домашні завдання?
Перед прийомом нормативів, наприклад, такого, «страшного» для вас бігового нормативу, як: 500м., 1000м., 2000м., 3000м., учитель повинен, поступово збільшуючи навантаження підготувати учнів до здачі нормативу. Це можливо лише за умов, що діти ходять на уроки свідомо і хочуть працювати. Оцінки дітям учителі повинні ставити не лише за виконання нормативів, а більше за ставлення до предмету, старанність на уроках, відвідування спортивних секцій, участь у спортивних змаганнях і. т.д.
Щодо оцінок, то батькам немає чого хвилюватися, учитель фізичної культури та багато інших предметників їх виставляють під контролем класних керівників, адміністрації школи.
Є діти, яким обов’язково треба ставити відмінні оцінки, незалежно від того, ходять такі діти на уроки чи ні. Наприклад, заплановані медалісти - показник школи. У 10-11 класах таким дітям не можна ставити оцінки нижче 10 балів, навіть на уроках, а також дітям «потрібних» батьків для школи, класних керівників і.т.д.
Таким чином, з дитячих років діти вчаться несправедливості і обману, виживанню в суспільстві і спорті.
У наш час спорт є бізнес - проектами. Зараз спортом називається усе, за що можна нагородити.
Діти починають займатися спортом уже в дитячих садочках. Найпопулярнішими видами є ті, що найбільше рекламуються на більшості каналів: танці та єдиноборства.
Найбільш рейтинговими є фільми в яких пропагується насилля, розбещенність, алкоголізм, куріння, наркоманія. Вони є посібниками для навчання, як бити сильніше, у най вразливіші місця, щоб було боляче, як мучити, убивати. Головні герої, наприклад, міліціонери обов’язково курять, пиячать, порушують закони стосовно затриманих. Усе це вже стало нормою і предметом для копіювання. Коли вперше на екранах з’явився фільм «Бригада», в садочку хлопчик в віці 3-4роки мене запитав: «Як вам подобається Саша Бєлий?».
Зараз у дітей, починаючи з дошкільного віку, улюблена гра бити один одного уже професійно, особливо ногами, отримуючи від цього задоволення. Батьки самі цьому вчать своїх дітей, а також платять великі гроші, щоб вони займалися гладіаторськими єдиноборствами.
Інша частина дітей спортсменів уже в садочках танцюють, співають, стають моделями, учасниками конкурсів краси, різних бізнесових проектів, усі зірки, а також чемпіони міст, областей, України, Європи і світу за батьківські кошти. Нічого дивного в цьому немає. На багатьох каналах рекламується цей бізнес. У кожного тренера, хореографа своя федерація, свої змагання. А на уроках фізкультури більшість таких спортсменів-чемпіонів, якщо ходять на уроки, не можуть виконати шкільну програму, розраховану на здорових дітей. Я називаю це (лохотрон).
На державному рівні почалися розмови про відміну уроків фізичної культури у школах, зменшення, відміну нормативів і.т.п. Кому це потрібно і хто від цього виграє? Медицина. Буде ще більше хворих дітей, ще більше будуть помирати у школах, лікарнях, дома в ліжках, а в штатах шкіл будуть посади наркологів, венерологів, проктологів, акушерів, священників і. т. д.

Від смерті фізичної культури виграє бізнес - шоу. Замість безкоштовних уроків фізкультури для здоров’я дітей, батькам запропонують платити за заняття спортом, які будуть проводитися після уроків. Не потрібно буде з бюджету виділяти кошти на фізкультуру.
Стосовно уроків легко відмінити нормативи, оцінки, заборонити бігати, в майбутньому ще й ходити, тому, що неможливо заборонити дітям курити, пити, нюхати, колотися, байдикувати, матюкатися, знущатися з педагогів і.т.п. У майбутньому залишається ввести лише один норматив – легке «попукування» під наглядом лікаря, але й і те усно.
Влада не може, не хоче створити такі умови, щоб дорослі вели здоровий спосіб життя, були взірцем для дітей, не народжували дітей після пиятики, між перекурами, щоб було престижно, модно, починаючи з дітей, вести здоровий спосіб життя, бути функціонально здоровими, духовно багатими.
У мене у дитячому садочку основним показником здоров’я дитини і ефективності моєї роботи, моєї методики і основним тестом є біг на витривалість. Усередній групі діти біжать 20хв. по колу без зупинки і без переходу на ходьбу, у старшій – 25хв. У початковій школі біжать 40хв.
Я багато років працюю під гаслом: «Хто може працює, хто не може працювати - вчить інших». Як працюю я, в садочку і школі ви можете побачити в Інтернеті: YouTube: «Смела физкультура».


http://www.youtube.com/watch?v=0quO5m9ptgQ

http://www.youtube.com/watch?v=5Z0K_brPuPI

http://www.youtube.com/watch?v=QB1zZH4JI5s

http://www.youtube.com/watch?v=m2ev8qZB4RM

_________________
Раша параша ! Перемога буде наша!!!


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: смерть фізичної культури
ПовідомленняДодано: 12 Квітня, 2012 14:37 
Офлайн
Ас клавіатури
Ас клавіатури
Аватар користувача

З нами з: 26 Лютого, 2012 17:32
Повідомлення: 344
Звідки: Смела
вы наверно один из не многих преподавателей который заслуживает уважения. вам можно доваерить детей. а в целом конечно дети стали намного слабее. я по своему сыну сужу. он 5 лет отзанимал=ся какрате, счас занимаеться греблей. однако подтянуться проблема!! 2 круга по стадиону запредельная нагрузка. когда я учился мы всегда 3 круга бегали для разминки и никто не умер.


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: смерть фізичної культури
ПовідомленняДодано: 12 Квітня, 2012 21:04 
Офлайн
Місцевий
Місцевий
Аватар користувача

З нами з: 23 Жовтня, 2010 9:30
Повідомлення: 178
привет, Славик! когда-то много-много лет назад ты своими, как я тогда считала, "варварскими" методами вылечил мою дочку))))) до сих пор тебе благодарна!!!!!!!!!!!!!

Добавлено спустя 14 минут 47 секунд:
Gren_Zmiy написав:
вы наверно один из не многих преподавателей который заслуживает уважения. вам можно доваерить детей. а в целом конечно дети стали намного слабее. я по своему сыну сужу. он 5 лет отзанимал=ся какрате, счас занимаеться греблей. однако подтянуться проблема!! 2 круга по стадиону запредельная нагрузка. когда я учился мы всегда 3 круга бегали для разминки и никто не умер.
говорю, как мать, и как бывшая коллега: Вячеслав - учитель или тренер? а может, лекарь от Бога? лет двадцать пять назад привела к нему в садик дочку... усю у слюнях и соплях.... рыдала, как дура, увидев, что она бегает по снегу БОСИКОМ... но, самое главное, что с тех пор она стала намного реже болеть... СПАСИБО ЭТОМУ ЧЕЛОВЕКУ, ЛЕКАРЮ ОТ БОГА! (не капс, громко))))

_________________
Петре Олексійовичу, зробіть так, щоб мені було соромно за те, що я за Вас не голосувала! (из сети)
Это моя Родина! Слава Украине!


Догори
 Профіль  
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 3 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Вперед:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB
*Мобільна версія